どうか私を助けて(支援)くださいって内容の詐欺メール


Amazonでお買い物


まあ、また、スパムメールなんですけどね。

Dear Sir,

I’m Jani Muda,

You may not have heard about me. Well, I have a business for you if you are a

businessman or an oil dealer.

I need someone to partner with me in my late father’s estate.
Something was discovered

(A natural Endowment) in our land which i’ll not tell you now till you reply.

My uncles came up to take what belongs to me, I don’t know what is
there plans now.

PLEASE HELP ME.

Please reply through this email:janimuda11@gmail.com

Jani Muda.

機械翻訳

拝啓、
私はJaniムダです、
私に関して聞かなかったかもしれません。
さて、あなたがaならば、私は、あなたのためのビジネスを持っています。
ビジネスマンあるいは油ディーラー。
私は、前の父親の財産に私と組むために誰かを必要とします。
何かが発見されました。
(自然な寄付)私たちの土地で、どのi’ll、返答するまで、今あなたに伝えません。
私のおじは来ました、まで、私が所有しているものをとる、私は、何が今そこで計画か知りません。
メーンを支援してください。
この電子メールによって返答してください:janimuda11@gmail.com
Janiムダ。

詐欺メールにしても全く魅力がないのはいかがなものかと。誰も引っかからんだろ。

Advertisment ad adsense adlogger